Sunday, June 21, 2009

Happy Father's Day!!!

Salam...

hari nie hari ahad...so aku duduk umah jer...meneman mama kat umah..pagi aku bangun niat nak ke...pasar tani...di taman melewati...tapi tak der pulak...so sarapan kat tmn melewati..then mama ajak aku ke carrefour....punyalah ramai nya manusia....

Aku baru lepas kemas bilik tidurku.....huh letih....ehh jap...hari nie 21 June 2009 kan...it's father's day la....laaaaa aku terlupa....



Kepada Encik Osman Haji Abdul Latif
Selamat Hari Bapa....Semoga papa sentiasa tenang dan mendapat kenikmatan di dunia dan akhirat...adik minta maaaf kalau selama ini adik sering buat papa marah kan...but this is me...ok...hope you understand....and dont forget that I will always love you and will protect you!!!
~Luv : Mok~

Ramai cakap aku banyak persamaan dari segi perangai...mulut bising....tegas...dan juga suka buat lawak....huhuhu mungkin kot.....entah la....kalau betul dah itu apak aku kan....banyak jugak yang aku warisi...sehingga profession aku sekarang pun adalah kesinambungan dari papa ku...Papa ku seorang HRM masa ngan MTBE (Petronas) dulu and sekarang dia seorang free lance trainer...for may petronas OPU...aku pulak sama la cam papa ku...and i think i can beat him now!!! huhu jangan marah aaaa.....



Oklah nak makan mama masak nasik goreng kegemaran ku....NASIK GORENG CINA MAMA STYLE and FRIED CHICKEN WING!!!

So to all Father's outside there Happy Father's Day!!!!!!

tengok lah video clip ni....sedih....



yang nie lagi sedih...



So sayangi la papa kita...selagi dia masih ada....mungkin maaf tidak mencukupi tapi dengan mengambil berat dan sentiasa berhubung dengannya menjadikan kita lebih dekat dengan papa...


No comments: