Friday, June 5, 2009

Bisakah.....

Hai semua...huhuh seminggu kan aku tak menhapdatekan blog aku nih...so hari nie aku cuba nak hapdatekan yer....

sebelum tu mari kita dengar lagu dari .......



Dato’ Siti Nurhaliza - Bisakah

Pernahku Terasa Ingin Membawa
Cinta Yang Terlara Ke Titik Mula
Kembali Mencuba Untuk Kali Kedua
Menggilapkan Gerhana Jiwa

Pernah Ku Terasa Ingin Merayu
Pada Kasih Dulu Pulang Padaku
Lupakan Dosaku Putihkan Kelabu
Tenangkan Amarahmu
Namun…

Chorus
Bisakah Yang Terpadam Dinyala
Bisakah Yang Terhina Dicinta
Walau Ku Himpunkan Sesalku
Bisakah Terbuka Kalbu

Naluri Meminta Kuungkap Kata
Seindah Bahasa Janjikan Setia
Agar
Bersemilah Cinta Dihatinya
Percaya Ku Semula
Namun…

Bisakah Yang Benci Disayangi
Bisakah Yang Dusta Dimaafi
Walauku Himpunkan Sesalku
Bisakah Terbuka Kalbu

Bila Senduku Berlinang Sayu
Dalam Rindu Ku Tertanya

Ulang Chorus

Bisakah Yang Benci Disayangi
Bisakah Hatiku Difahami
Walauku Himpunkan Sesalku
Bisakah Terbuka Kalbu

Tetiba pagi tadi aku bangun dari tido..aku teringat lagu nie...memang sedih gila...dah la pagi-pagi jumaat kan...huhuh...

Apa-apa pun aku ok jangan risau yer tentang aku..cuma ter"feeling" pulak pagi2 nie....

Oklah....selasa lepas aku terbang ke Kerteh atas urusan kecemasan di kerteh...aku ckp ngan boss aku yang aku tak selesa nak drive dlm keadaan tergesa-gesa...then aku terfikir yang Fire Fly ada kat Terminal 3 Subang Airport...so aku rasa that was the best way untuk kesana rather i naik bus....

so arrangement dah dibuat and flight aku tu kul 0630 pagi yer...so imagine that i've to wake up kul 4 pagi....macam ada gam kat mata nie...huhu....so sampai jer kat subang i'm impress...sebab i rasa dulu subang airport nie besar...tapi bila teksi berhenti depan terminal 3 i rasa cam kecik...yerla last aku gie subang airport masa arwah nenek pegi UMRAH sama-sama ngan aunty imah and maklong...husband and wife la...

then aku tanya taxi driver...nie ke subang airprt..dia cakap sini la tempatnya..then bila aku masuk baru aku realize yang tempat nie hanya lah terminal 3 yang aku pernah pergi dulu adalah terminal 1 and 2.....hehehehehe..yerlah cakap pasal citer 15-16 tahun yang lepas kan....mana lah nak ingat...

So bila aku masuk jer terminal 3 tue...huh.hebat...it's like exclusive lounge la.....yang lain dari yang lain dan ia lebih elok dari LCCT kat sepang tu...sorry la pada member air asia..

so lugage check in was so smooth...and maklumlah awal pagi kan...kedai dia banyak tak bukak lagi...yang aku impress terminal 3 tu kecik....tapi dalam dia ada starbuck...big apple...butler...kopitiam...bank may bank and CIMB...dan bermacam2 lagi la..free duty pun ada...

cuma keadaan sekarang nie diorang dalam final stag of renovation and some tempat tu masih under construction...tapi apa yang aku boleh katakan..lepas nie senang untuk aku ke kerteh kuantan dan mana2 destinasi yang tersenarai oleh fire fly....

Ok la nak sambung kejer and enjoy serba sedikit gambar yang ada k...










Ok before i end...please view this video coz father's day is just round the corner....nanti next entry for my Papa yer....



terkedu and nangis sekejap..hargailah dia walau kadang-kadang ia sedikit menyakiti hati kita...Love you PA!!!!!!

Hope thing will come back like before ya!!!

1 comment:

mytafa said...

see...nice photo la pakcik..