Thursday, May 7, 2009

A Peaceful Mind

Hai semua...

Last weekend kan holiday..(Labour Day)..

Apa aku buat??

Huhu....kitorang pergi East Coast Vacation...Cherating...

Best siot gie sana...and we had fun...

Kami peri bertiga...aku...sham dan azy....

setelah berbulan-bulan masing-masing stress dengan tugasan masing-masing and kitorang decide pergi bercuti....

Untuk pengetahuan korang Cherating nie dah masuk tahun yang kedua kiotang pergi pada tarikh yang sama..tahun lepas kitorang pernah gie gak....masa tue lepas nenek aku baru meninggal dunia...aku nak tenangkan perasaan aku masa tu..

Kitorang berkumpul di tadika bijak kepunyaan Teacher Azy dalam pukul 10 pagi...huh..korang nak tau tak yang highway nak ke Kuantan punya lah sesak...hiks tension jugak masa tu beb..sebab aku drive kan...yang lain semuanya jadi bos-bos besar....tak per janji happy kan....

so sampai cherating dalam pukul 2.30 petang...lama tak...tapi kami tak rasa pun lama...sebab sepanjang perjalanan sibuk berborak....cerita itu la cerita ini la...semuanya nak dikupas..apa lagi dengan kehadiran seorang anak wayang bersama kami...so tak terasa sangat.....

Oklah malas la nak cerita-cerita nie..just nak inform cuti hujung minggu lepas aku bercuti di cherating...gambar??? ala sikit jer sebab dah selalu amik gambar kat cherating nie....

tengok la sikit yang ada...


Duduk motel murah-murah jer....


masing-masing terkedu bila mintak keropok goreng siap bagi 2 jenis lagi....


Nasib kitorang bangun awal...kalau tidak tak merasa la bersarapan di gerai cik dah....


Anak wayang sedang tido...nampak tak.....


Oklah...nanti sambun pasal entry Mother's Day Pulak k.....

No comments: