Tuesday, April 14, 2009

Setahun Hampir Berlalu....Al Fatihah


Hi...salam semua...

Huh hari busy sikit jap lagi kul 3 ader meeting...ada beberapa perkara yang kena highlight nie...huhu tengah prepare...

Masuk-masuk opis jer dapat memo from GMD pasal illegal software...suruh kitorang remove all the illegal and pirated software and monitored by our Division..so tak senang duduk la gamaknya hari ni...i skip my lunch and bila sibuk tak terasa lapar lah pulak...lain kali nak la sibuk-sibuk cam nie...huhu apa ingat aku tak sibuk ke pada hari-hari bekerja...

Esok aku dah bergerak ke Kerteh...so for 2 minggu aku outstation and mungkin early may 09 nanti aku nak bercuti...belum cakap ngan mama lagi..aku harap proposal aku nie di luluskan la yer...

Alah nanti june kita 1 family pulak pergi bercuti...jangan risau..tak sabar rasanya....

Upps... korang semua nak tahu...29 April 2009 jam 3.05 petang tepat setahun Arwah Nenek ku...Norniah Binti Tahir pulang ke rahmatullah....akibat sakit tua...sehingga sekarang aku mesti sayu bila tengok gambar-gambar dia dalam laptop aku nie...

Segala percakapan dia nada suara dia..masih segar dalam ingatan aku...AKU RINDU NENEK AKU..sebab aku suka layan dia borak.....hiks tahan-tahan jangan leleh...hehehehe...

So family decide nak buat kenduri tahlil pada 26 April 2009 nie di Port Dickson...so guys (sedara mara aku) see you there tau....jangan lepaskan peluang gathering ini k...walaupun kepala sudah tiada...tapi dahan-dahan dan ranting-ranting masih ada untuk kita berpaut...bila dah tak der nanti..lain pulak jadinya...

Oklah ada setengah jam untuk aku prepare for meeting...so take care...uppss sebelum tue..sedekahkan lah AL-Fatihah kat Arwah Datuk dan Nenek ku....K...

No comments: