Friday, January 23, 2009

Cukup...Cukup....

Bosan Aku dengan penat....

Hurrmmm...semalam aku dapat call dari dia yang lama tak call aku...huhu...things goes ok mula-mula tapi dah lama...ibarat gurung berapi nak meletup....meletus segala cerita lama...

Aku ekceli layan cam biasa jer...bila orang beri salam kita jawab la dengan ikhlas..tul tak..tapi dia cakap aku jawab tak ikhlas...ehh cam ner dia tahu aku jawab tak ikhlas ekk...harus kah aku menjerit bila menjawab salam si dia...aku pening...aku pening...

Kemudian dia mengungkit cerita-cerita lama yang bagi aku....tak mahu tahu pasal cerita lama yang aku dah simpan dalam kotak memori yang lain...sekarang aku mula dengan memori yang baru..so bila dia bukak cerita lama...aku jadi terkedu dan down buat seketika..aku perlukan bantuan..

Perlu ker aku biarkan dia terus membebel or aku cut off the line...but aku tak nak la dikatakan kurang ajar kan..so i let him talks untill finished....so aku hanya ckp ok dah puas...and so...apa lagi...so aku pun cakap aku byk kejer and cut the line...sorry malas nak layan..

Aku percaya pada takdir dan rezeki serta ketentuan dari NYA kalau di izinkan oleh NYA aku bersyukur kerana menemukan aku dengan si dia...tapi kalau DIA tidak mengizinkan sebaik mana perhubungan pasti terselit rasa kebencian kan...

Aku suka dengan diri aku sekarang yang bebas melakukan sebarang kejer...tanpa dia hidup ku kini happy....tenang...tak la cam dulu....biarla usia melewati segalanya aku percaya dengan adanya keluarga...kawan-kawan jiwa aku pasti tidak akan kosong malah penuh dengan cerita-cerita yang sering membuatkan aku gembira dan girang...

Untuk si dia..percayalah cukup sampai disini...harap kamu jangan ada dendam yang tersirat...aku sudah maafkan mu semenjak aku nekad untuk berundur diri..walau pahit untuk aku telan tapi ini terpaksa aku lakukan demi masa depan kita kan...

Walau seketika terjalin kasih kita..kenangan bersama tiada ku lupa...cukup la sekali kau menghiris hati....bilang saja pada semua diriku kini sendiri...

Nasib mood aku tak down hari nie..I'm ok..jangan risau yer...aku sentiasa akan ceria...tertawa seperti biasa....aku tak akan tukar mood aku...sebab aku dah biasa menghadapi situasi ini...

Ini lah masanya untuk aku bagi tahu yang kini aku FREE dan tidak ada sesiapa dalam diri ini kecuali Mama..Papa...dan adik beradik ku...tidak dilupakan kawan-kawan ku terutama Sham..yang sentiasa memahami perasaan ku....tak der la airmata untuk aku titiskan..sebab aku bertambah kuat....

Lagi sekali untuk sidia...please...please don't disturb me again....cukup la..yer harap kau paham k.....

Salam Jumaat...

No comments: