Monday, November 17, 2008

Jangan Tunggu Lama-Lama


Huh...lama ekk dah tak mengupdatekan blog aku nie...walau pun aku tahu ada orang membacanya termasuk sanak saudara...aunty-aunty and uncle-uncle ku....teruskan membaca...

Oklah ada banyak benda nak dikongsikan sepanjang 18 hari tak menulis nie...yerlah dengan kerja yan melambak...dengan masalah peribadi yang tidak henti-henti...aku boleh jadi gila..nie pun menulis dikala aku sedang demam...sebab melawat sakit tue...huhu sakit apa ekk..biarlah rahsia kan...

tapi alhamdulillah aku kuat mengharungi segala-galanya dengan adanya DIA tempat aku meminta dan ada keluarga tercinta serta kawan yang sentiasa bersama aku....terima kasih atas segalanya

mungkin ada yang bertanya dengan aku...kenapa akhir-akhir ini aku kelihatan seperti 'down'...utk mereka yang bertanya..dan jawapan aku yang boleh aku bagi adalah ...."I'm the lucky one"...

Oklah nanti kan cerita-cerita yang menarik antarnya...trip to Kerteh...Vacation on Cameron Highland...dan yang terakhir PD here I come....

Sory ekk...entry kali nie direct to the point...yang penting...lebih jelas lebih senang...

No comments: